Obsługa zamówień internetowych (7:00-15:00)

E-mail sklep@speckable.pl

Kontakt: oddziały handlowe

Polski
Polski
pln
0 Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty
Kategorie produktów 0 W schowku
Kategorie
Fotowoltaika

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu.

2. Odeślij produkt na adres podany w formularzu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury.  

Towar prosimy odesłać na adres:

SPEC KABLE
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@speckable.pl.
Formularz zwrotu prosimy wysłać na nasz adres wraz ze zwracanymi produktami.
Prosimy o dołączenie do paczki z formularzem i zwracanymi produktami wszystkie otrzymane z nimi akcesoria.


Towar prosimy odesłać na adres:

SPEC KABLE
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań


W przypadku produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane zwykłą paczką, może obowiązywać inna cena. Proszę zapoznać się z cennikami spedytorów: GLS oraz RABEN

Produkty marki VOLT

Fachową pomoc techniczną zapewnia producent, firma VOLT POLSKA.

Proszę najpierw skontaktować się z pomocą techniczną, bo być może to tylko kwestia ustawień i obędzie się bez naprawy czy wymiany.
W tym celu proszę przesłać możliwie najbardziej szczegółowy opis problemu do producenta na adres: serwis@voltpolska.pl
Pracownicy wsparcia technicznego udzielą porad i wskazówek odpowiadając na przesłane zgłoszenie e-mailowe.

W przypadku konieczności naprawy lub wymiany urządzenia prosimy o informację do nas. Zamówimy kuriera aby odebrał od Państwa urządzenie i dostarczył je do serwisu producenta na adres:

VOLT POLSKA Sp. z o.o.
ul. Świemirowska 3
81-877 Sopot
tel. 58 500 81 91

Proszę wówczas o podanie z jakiego adresu od Państwa możemy podjąć paczkę z urządzeniem.

W przypadku konieczności wysyłki do serwisu proszę dołączyć formularz.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów w kontakcie ze wsparciem technicznym i serwisem VOLT.

- Wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą dostarczenia wadliwego towaru do Serwisu VOLT POLSKA Sp. z o.o. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta.
- Podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest dostarczenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub kopii dokumentu sprzedaży (FV, Paragon) oraz formularza reklamacyjnego.
- Urządzenia wysłane do serwisu objęte aktualną gwarancją i posiadające rzeczywistą usterkę naprawiane są bezpłatnie.
- W wypadku wykrycia uszkodzeń opisanych w pkt 1.4 regulaminu koszta naprawy równe są kosztom naprawy pogwarancyjnej.

Produkty marki AZO Digital

Fachową pomoc techniczną zapewnia producent, firma AZO DIGITAL.

Proszę najpierw skontaktować się z pomocą techniczną, być może to tylko kwestia ustawień i obędzie się bez naprawy, czy wymiany urządzenia.
W tym celu proszę przesłać możliwie najbardziej szczegółowy opis problemu do producenta na adres: pomoc@azodigital.com.
Pracownicy wsparcia technicznego udzielą porad i wskazówek odpowiadając na przesłane zgłoszenie e-mailowe.

W przypadku konieczności naprawy lub wymiany urządzenia prosimy o informację do nas.
Zamówimy kuriera, aby odebrał od Państwa urządzenie i dostarczył je do serwisu producenta na adres:


Azo Digital Sp. z o.o. SERWIS
ul. Rewerenda 39a
80-209 Chwaszczyno
tel. 58 712 81 79

Proszę wówczas o podanie z jakiego adresu od Państwa możemy podjąć paczkę z urządzeniem.

W przypadku konieczności wysyłki do serwisu proszę dołączyć formularz.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów w kontakcie ze wsparciem technicznym i serwisem AZO DIGITAL.

- Wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą dostarczenia wadliwego towaru do Serwisu Azo Digital Sp. z o.o.
- Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta.
- Podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest dostarczenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub kopii dokumentu sprzedaży (FV, Paragon) oraz formularza reklamacyjnego.
- Urządzenia wysłane do serwisu objęte aktualną gwarancją i posiadające rzeczywistą usterkę naprawiane są bezpłatnie.

Produkty marki DYMO

Fachową pomoc techniczną zapewnia producent, firma Newell Poland.

Prosimy o kontakt z Infolinią DYMO pod numerem telefonu 22 306 06 92.
Pracownicy wsparcia technicznego udzielą porad i wskazówek, a w przypadku konieczności naprawy lub wymiany urządzenia poinstruują o procedurze i m.in. utworzą zlecenie odbioru od Państwa urządzenia i dostawy do serwisu.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów w kontakcie ze wsparciem technicznym i serwisem DYMO.

Produkty marki KRAFT&DELE

Fachową pomoc techniczną w przypadku tych urządzeń zapewnia producent, firma KRAFT&DELE DAWIKA.

Proszę najpierw skontaktować się z pomocą techniczną, być może to tylko kwestia ustawień i obędzie się bez naprawy, czy wymiany urządzenia.

W tym celu proszę przesłać możliwie najbardziej szczegółowy opis problemu do producenta na adres: oskar.k@kraftdele.info lub skontaktować się telefonicznie pod numerem (58) 5609023 wew. 21
Pracownicy wsparcia technicznego udzielą porad i wskazówek odpowiadając na przesłane zgłoszenie e-mailowe.

W przypadku konieczności naprawy lub wymiany urządzenia prosimy o informację do nas.
Zamówimy kuriera, aby odebrał od Państwa urządzenie i dostarczył je do serwisu producenta na adres:

KRAFT&DELE DAWIKA SERWIS
ul. Główna 1B
83-200 Koteże
oskar.k@kraftdele.info
tel. (58) 5609023 wew. 21

Proszę wówczas o podanie z jakiego adresu od Państwa możemy podjąć paczkę z urządzeniem.

W przypadku konieczności wysyłki do serwisu proszę dołączyć formularz wraz z kopią dokumentu zakupu (paragon/faktura).

Pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek problemów w kontakcie ze wsparciem technicznym i serwisem KRAFT&DELE DAWIKA.  

- Wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą dostarczenia wadliwego towaru do Serwisu Kraft&Dele
- Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta
- Podstawą do przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest dostarczenie kopii dokumentu sprzedaży (FV, Paragon) oraz formularza reklamacyjnego
- Urządzenia wysłane do serwisu objęte aktualną gwarancją i posiadające rzeczywistą usterkę naprawiane są bezpłatnie

Produkty marki ZAMEL

Fachową pomoc techniczną zapewnia producent, firma ZAMEL.

Prosimy o kontakt z Infolinią ZAMEL pod numerem telefonu 322104665 wew. 267.
Wsparcie techniczne firmy udzieli Państwu porad i wskazówek odpowiadając na wszystkie pytania.

Jednocześnie pozostajemy do Państwa dyspozycji w razie jakichkolwiek kolejnych pytań.

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1.    Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
2.    Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
3.    Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
4.    Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

 

0
Youtube Facebook